Prijave na izbor 2024

Časovnica:

  • 10. april 2024: rok za oddajo prijave na izbor,
  • 22. april 2024: predstavitev finalistov pred komisijo,
  • 23. maj 2024: razglasitev prejemnika priznanja ADMA ODLIČNOST LETA 2024.

Prijave na izbor

Prijava kandidatk in kandidatov:

  • lahko se prijavijo sami,
  • lahko jih prijavi vodstvo iz organizacije,
  • lahko jih prijavi sodelavec iz organizacije,
  • lahko jih predlaga organizator izbora.

Razpisni pogoji

Podelili bomo nagradi v dveh kategorijah:

  • male in srednje velike organizacije
  • velike organizacije

Za nagrado se lahko poteguje vsak, ki izpolnjuje razpisne pogoje:

  • najmanj VI. stopnja izobrazbe in najmanj 5 let delovnih izkušenj ali V. stopnja izobrazbe in 10 let delovnih izkušenj na delovnem mestu poslovni asistent, sekretar, vodja pisarne ali tajnica ter drugih sorodnih poklicih iz področja administracije in managementa,
  • znanje vsaj enega tujega jezika,
  • poznavanje dela z osebnim računalnikom in programi za pisarniško poslovanje,
  • širša razgledanost, poznavanje bontona in poslovnega protokola, obvladovanje pisne in ustne komunikacije ter javnega nastopanja.

Prijava mora vsebovati:

  • življenjepis,
  • navedbo in opis projektov s področja pisarniškega poslovanja in poslovne administracije, v katerih je kandidat sodeloval, s poudarkom na zadnjih 12 mesecih (do 2.000 znakov s presledki vred),
  • opis vloge delovnega mesta kandidata za uspeh oddelka oz. organizacije, v kateri je zaposlen (1.500–2.000 znakov s presledki vred),
  • priporočilo neposredno nadrejenega vodje ali direktorja (500–1.500 znakov s presledki vred).

Ocenjevanje prijav in potek izbora

Merila za ocenjevanje prijav so:

  1. ocena življenjepisa (25 točk),
  2. ocena predstavitve projektov s področja poslovne administracije in pisarniškega poslovanja (20 točk),
  3. ocena vloge delovnega mesta za uspeh oddelka oziroma organizacije (15 točk),

Prijave bo ocenila strokovna komisija. Prijava kandidata lahko doseže največ 60 točk.

Komisija pri izboru upošteva projekte in delovanje kandidata, ki pozitivno vplivajo na delovanje podjetja, direktno nadrejenega oziroma širše ekipe ter podjetja. Najboljše tri prijave po številu doseženih točk bomo povabili v finalni izbor. Finalisti bodo prejeli certifikat Finalist izbora ADMA ODLIČNOST LETA 2024.

V finalnem izboru, ki bo potekal  22. aprila 2024, bodo kandidati opravili predstavitvene intervjuje pred strokovno komisijo, ki bo z vsemi finalisti opravila 15-minutni pogovor sestavljen iz:

  • kratke osebne predstavitve,
  • kratke predstavitve organizacije, v kateri dela,
  • njenega mnenja o vlogi in razvoju poklica.

Nagrada

Prvo uvrščeni kandidat/-ka bo prejel/-a naziv ADMA ODLIČNOST LETA, ki odraža pohvalo za njegovo kakovostno in strokovno delo ter brezplačno 3-dnevno udeležbo na kongresu ADMA 2025 in omejeno število brezplačnih udeležb na podelitvi in večerni zabavi za management in podporno ekipo!

Vsi finalisti so vabljeni na večerno gala razglasitev zmagovalcev izbora, ki bo potekala v četrtek, 23. maja 2024 v okviru Kongresa ADMA v Portorožu, kjer vsi prejmejo certifikat Finalist izbora ADMA ODLIČNOST LETA 2024. Priznanja bomo v sklopu razglasitve zmagovalca podelili tudi organizacijam, v katerih so zaposlene finalistke.

Komisija

Komisijo za izbor prejemnika nagrade ADMA ODLIČNOST LETA 2024 sestavljajo: Peter Ribarič, direktor Planet GV d.o.o., Polona Koštomaj, poslovna direktorica Planet GV d.o.o., Maja Fister, urednica revije ADMA, Suzi Asfour, osebna strateška asistentka lastnika Smiljana Morija, in Nataša Poljanec, poslovna sekretarka, Krka, d. d.

Prijavi se lahko vsak, ki izpolnjuje pogoje za prijavo, tako, da izpolni prijavni obrazec.  

V primeru težav, nam lahko prijavo posredujete na e-poštni naslov: adma@planetgv.si.  

Kontakt

Za dodatna vprašanja v zvezi z izborom nam lahko pišete na adma@planetgv.si.

Organizator si v primeru višje sile pridržuje pravico do spremembe vsebine projekta, spremembe datuma in lokacije zaključnega dogodka ter do odpovedi dogodka.

Veselimo se vaših prijav!

Izjave dosedanjih nagrajenk

Kljub dolgoletnim izkušnjam pri delu v različnih nadzornih svetih, z zadovoljstvom ugotavljam, da mi je izobraževanje prineslo nove poglede tako skozi pravne novosti kot tudi skozi oči revizorjev, sanacijskih upraviteljev ter drugih predavateljev, ki so nam podajali vsebino na podlagi svojih izkušenj.

mag. Mojca Kunšek, direktorica

Ajpes

Slovenski kadrovski kongres je dogodek, ki se ga vsako leto z veseljem udeležim.
Program vsako leto predstavi aktualne HR trende, primere dobrih praks domačih in tujih podjetji in nas seznani z novimi pristopi pri delu z ljudmi.
Poleg kvalitetnega programa je kongres tudi odlična priložnost, da se srečam s kolegi in strokovnjaki iz HR področja.

Nataša Jelovčan, vodja razvoja in selekcije

Mercator, d.d.

Z zagotovostjo lahko izpostavim, da je Kongres ADMA enkraten dogodek v Sloveniji, kjer lahko posameznik na enem mestu pridobi široko paleto strokovnih znanj, odgovore na številna aktualna vprašanja, ter vzpostavi nova poznanstva, ki lahko prerastejo v prava prijateljstva.

Mladenka Bogatinovski, poslovni asistent

Energija plus d.o.o.

Nabavna konferenca, kot eden največjih dogodkov za nabavnike, je odlična priložnost in definitivno pravilna izbira za nabavnika, ki želi pridobiti nova znanja. Ker v poslu vedno potrebujemo nekaj več, nekaj novega, drugačnega in stremimo k svežim in kvalitetnim informacijam, je program konference vedno zasnovan tako, da domov odidemo polni novih idej in zamisli kako bomo to uveljavili v praksi. Izmenjava dobrih praks, delitev izkušenj z ostalimi ''so – nabavniki'' ter nova znanja ostalih predavateljev in udeležencev nam lahko izjemno koristijo pri naših poslovnih odločitvah. Poleg strokovnega znanja, ki ga pridobim na konferenci, vedno odnesem s seboj ogromno pozitivne energije in ta vrednost me še dodatno motivira in me navdaja z veseljem do tega kar delam.

Barbara Šmalc, Nabavna managerka 2009, , Direktorica strateških projektov

Reflex, d.o.o.

Počutje na Davčno-finančni konferenci je bilo odlično. Razlog je preprost, na dogodkih Planeta GV se počutim zelo domače iz več razlogov: teme, prezentacije oz. predavanja so bili koristne, atraktivne in zelo zanimive, predvsem finančni sklop; na dogodku sem spoznal potencialne poslovne partnerje, skratka konferenca za nove poslovne priložnosti. Obisk konference zelo priporočam vsakemu strokovnjaku, ki je povezan z finančnim-davčnim področjem. Planet GV sprejemam kot poslovnega partnerja, s katerim bomo tudi v prihodnje skupaj krepili vrednost finančne funkcije v uspešnih slovenskih podjetjih.

Mag. Črtomir Časar, sodni cenilec

BV Finančna Skupina d.o.o.