V letu 2025 prenavljamo izbor ADMA odličnost in s ponosom predstavljamo certificiranje ADMA, namenjeno vsem, ki želite preveriti in potrditi svoje znanje na področju administrativnega managementa.

Certifikat ADMA

Kaj obsega certificiranje ADMA?
Certificiranje zajema ključna področja, ki so nepogrešljiva za uspešno delo v administrativnem managementu:

  • strokovno delo
  • splošna razgledanost
  • obvladovanje IT orodij
  • poslovna komunikacija

Kako poteka certificiranje?
Celoten postopek certificiranja poteka preko spleta. Po uspešno opravljenem testu si pridobite pravico do Certifikata ADMA, ki je uradno priznanje vašega znanja in kompetenc na področju administrativnega managementa. Certifikat boste lahko osebno prevzeli na Kongresu ADMA.

ADMA odličnost 2025

Priznanje ADMA odličnost leta
Priznanje ADMA odličnost leta je prestižno priznanje, s katerim želimo izpostaviti uspešne in perspektivne posameznike, ki delujejo na področju podpore menedžmentu, posameznike, ki gradijo in povezujejo odnose na ravni celotne organizacije ter vse tiste, ki pomembno prispevajo k njeni uspešnosti.

Kako poteka izbor ADMA odličnost 2025?
Vsi, ki boste pri certificiranju dosegli nadpovprečne rezultate, boste povabljeni v drugi krog razpisa. S tem boste imeli možnost potegovati se za prestižni naziv ADMA odličnost 2025. V drugem krogu boste oddali življenjepis in priporočilo svojega nadrejenega, na podlagi česar bomo izbrali najboljše.

Certificiranje bo na voljo od februarja 2025 dalje.
Več informacij bo na voljo v kratkem.

Za vprašanja smo vam na voljo:

adma@planetgv.si ali 01 309 44 38

Priznanje ADMA odličnost leta 2024 je prejela Damjana Jagodic, Geberit prodaja d.o.o.

Podjetje Planet GV je 23. maja 2024 v okviru Kongresa ADMA 2024, podelilo nagrado ADMA odličnost leta. Nagrado ADMA odličnost leta je prejela Damjana Jagodic, poslovna asistentka direktorja prodaje v podjetju Geberit prodaja d.o.o. V finale sta se uvrstili še Anja Borovinšek iz Krke d.d. in Martina Škerget iz podjetja Farmtech d.o.o.

Damjana Jagodic ima več kot 21 let izkušenj na področju podpore menedžmenta. Del Geberit koncerna, vodilnega ponudnika sanitarne tehnike, ki letos praznuje 150. letnico delovanja, pa je od lanskega aprila. “Prejem tega naziva je priznanje za strokovni prispevek in delo v klubu Excellentia. Ob prejemu nagrade sem se počutila ponosno in hvaležno, še posebej, ker sem lahko lahko novico delila s tistimi, ki se veselijo z mano, vključno z direktorjem, Miranom Medvedom,” je povedala ob prejemu nagrade ADMA odličnost leta.

Ob prihodu v podjetje jo je pričakal GDPR projekt, ki ga je v celoti realizirala z uspešno komunikacijo z lokalnim svetovalnim podjetjem, poznavanjem lokalne zakonodaje ter učinkovito komunikacijo s pravnim oddelkom koncerna Geberit. Kompleksnost nalog na tem delovnem mestu je še toliko večja, saj komunikacija poteka v več jezikih; poleg slovenskega še v hrvaškem, srbskem in angleškem. Vztrajno upošteva zastavljene roke ter vedno vidi ogromen potencial za pozitivne spremembe. Odlikuje jo visoka profesionalnost, nenehna želja po učenju, pozitivna naravnanost, skrb za odnose med sodelavci. V naš dinamični kolektiv, kjer je “team spirit” na visokem nivoju, je prinesla bogata znanja ter izkušnje. Biti boljša, znati še več ter vnesti pozitivno energijo v kolektiv je njen moto. Moto, ki jo žene na poti do njenega cilja,” pa je o Damjani Jagodic, svoji administrativni menedžerki, med drugim povedal Miran Medved, direktor podjetja Geberit prodaja.
Anja Borovinšek trenutno deluje kot samostojna strokovna sodelavka v dokumentaciji farmacevtskega razvoja pri podjetju Krka, d.d. V tej vlogi je odgovorna za izvajanje razvojno-operativnih nalog, ki vključujejo obvladovanje dokumentacije in sistemsko podporo pri razvoju novih farmacevtskih izdelkov. Njeno delo zagotavlja natančno beleženje raziskovalnih in razvojnih dejavnosti, kar je ključno za sledljivost, ponovljivost eksperimentov ter zagotavljanje kakovosti izdelkov.

V zadnjem letu je sodelovala pri več projektih digitalizacije, vključno z uvajanjem SAP sistema in specifikacijo izdelkov, kar prispeva k dolgoročnemu zmanjševanju stroškov in izboljšanju učinkovitosti. Aktivno sodeluje pri uvajanju novosti v delovne procese ter mentorira nove kadre. Poleg tega je predsednica Glasbenega društva Posavski veseljaki in članica Kluba poslovne odličnosti Dolenjske, Bele krajine in Posavja.

Martina Škerget trenutno deluje kot asistentka direktorja pri podjetju Farmtech d.o.o. V tej vlogi je odgovorna za načrtovanje in organizacijo aktivnosti, pripravo materialov za seje, vodenje poslovne korespondence, komunikacijo s strankami in poslovnimi partnerji, simultano in pisno prevajanje ter skrb za protokolarne zadeve. Sestavlja strokovne dopise, zapisnike in vloge ter izvaja različna administrativna in računovodska dela.

V zadnjem letu je sodelovala pri projektu SPIRIT Slovenija za pridobitev subvencije za investicijo “Vzpostavitev novih proizvodnih kapacitet za proizvodnjo okoljske in kmetijske tehnike.” Njena vloga je vključevala zbiranje ponudb, izbor dobaviteljev, pripravo dokumentacije, analizo projekta in stroškov ter pripravo zaključnega poročila. Poleg tega je vodila organizacijo otvoritve nove hale, vključno z izbiro ponudnikov in pripravo programa. Martina je prav tako sodelovala pri vodenju skupin, izobraževanjih ter nudila podporo oddelku računovodstva in administracije.

Zmagovalki in finalistkama iskreno čestitamo!

Prijave na izbor 2024

Časovnica:

  • 10. april 2024: rok za oddajo prijave na izbor,
  • 22. april 2024: predstavitev finalistov pred komisijo,
  • 23. maj 2024: razglasitev prejemnika priznanja ADMA ODLIČNOST LETA 2024.

Prijave na izbor

Prijava kandidatk in kandidatov:

  • lahko se prijavijo sami,
  • lahko jih prijavi vodstvo iz organizacije,
  • lahko jih prijavi sodelavec iz organizacije,
  • lahko jih predlaga organizator izbora.

Razpisni pogoji

Podelili bomo nagradi v dveh kategorijah:

  • male in srednje velike organizacije
  • velike organizacije

Za nagrado se lahko poteguje vsak, ki izpolnjuje razpisne pogoje:

  • najmanj VI. stopnja izobrazbe in najmanj 5 let delovnih izkušenj ali V. stopnja izobrazbe in 10 let delovnih izkušenj na delovnem mestu poslovni asistent, sekretar, vodja pisarne ali tajnica ter drugih sorodnih poklicih iz področja administracije in managementa,
  • znanje vsaj enega tujega jezika,
  • poznavanje dela z osebnim računalnikom in programi za pisarniško poslovanje,
  • širša razgledanost, poznavanje bontona in poslovnega protokola, obvladovanje pisne in ustne komunikacije ter javnega nastopanja.

Prijava mora vsebovati:

  • življenjepis,
  • navedbo in opis projektov s področja pisarniškega poslovanja in poslovne administracije, v katerih je kandidat sodeloval, s poudarkom na zadnjih 12 mesecih (do 2.000 znakov s presledki vred),
  • opis vloge delovnega mesta kandidata za uspeh oddelka oz. organizacije, v kateri je zaposlen (1.500–2.000 znakov s presledki vred),
  • priporočilo neposredno nadrejenega vodje ali direktorja (500–1.500 znakov s presledki vred).

Ocenjevanje prijav in potek izbora

Merila za ocenjevanje prijav so:

  1. ocena življenjepisa (25 točk),
  2. ocena predstavitve projektov s področja poslovne administracije in pisarniškega poslovanja (20 točk),
  3. ocena vloge delovnega mesta za uspeh oddelka oziroma organizacije (15 točk),

Prijave bo ocenila strokovna komisija. Prijava kandidata lahko doseže največ 60 točk.

Komisija pri izboru upošteva projekte in delovanje kandidata, ki pozitivno vplivajo na delovanje podjetja, direktno nadrejenega oziroma širše ekipe ter podjetja. Najboljše tri prijave po številu doseženih točk bomo povabili v finalni izbor. Finalisti bodo prejeli certifikat Finalist izbora ADMA ODLIČNOST LETA 2024.

V finalnem izboru, ki bo potekal  22. aprila 2024, bodo kandidati opravili predstavitvene intervjuje pred strokovno komisijo, ki bo z vsemi finalisti opravila 15-minutni pogovor sestavljen iz:

  • kratke osebne predstavitve,
  • kratke predstavitve organizacije, v kateri dela,
  • njenega mnenja o vlogi in razvoju poklica.

Nagrada

Prvo uvrščeni kandidat/-ka bo prejel/-a naziv ADMA ODLIČNOST LETA, ki odraža pohvalo za njegovo kakovostno in strokovno delo ter brezplačno 3-dnevno udeležbo na kongresu ADMA 2025 in omejeno število brezplačnih udeležb na podelitvi in večerni zabavi za management in podporno ekipo!

Vsi finalisti so vabljeni na večerno gala razglasitev zmagovalcev izbora, ki bo potekala v četrtek, 23. maja 2024 v okviru Kongresa ADMA v Portorožu, kjer vsi prejmejo certifikat Finalist izbora ADMA ODLIČNOST LETA 2024. Priznanja bomo v sklopu razglasitve zmagovalca podelili tudi organizacijam, v katerih so zaposlene finalistke.

Komisija

Komisijo za izbor prejemnika nagrade ADMA ODLIČNOST LETA 2024 sestavljajo: Peter Ribarič, direktor Planet GV d.o.o., Polona Koštomaj, poslovna direktorica Planet GV d.o.o., Maja Fister, urednica revije ADMA, Suzi Asfour, osebna strateška asistentka lastnika Smiljana Morija, in Nataša Poljanec, poslovna sekretarka, Krka, d. d.

Prijavi se lahko vsak, ki izpolnjuje pogoje za prijavo, tako, da izpolni prijavni obrazec.  

V primeru težav, nam lahko prijavo posredujete na e-poštni naslov: adma@planetgv.si.  

Kontakt

Za dodatna vprašanja v zvezi z izborom nam lahko pišete na adma@planetgv.si.

Organizator si v primeru višje sile pridržuje pravico do spremembe vsebine projekta, spremembe datuma in lokacije zaključnega dogodka ter do odpovedi dogodka.

Veselimo se vaših prijav!

Izjave dosedanjih nagrajenk

"Če želite nadgraditi svoje znanje in širiti svoja obzorja na najrazličnejših področjih, poslušati navdušujoče predavatelje ter se ob vsem tem še neizmerno zabavati, pridite in nikar ne zamudite ADMA kongresa v Portorožu ali ADMA posveta. Poleg tega, da boste navdušene nad samim programom, se boste kopali v čudoviti energiji udeležencev, predavateljev ter organizatorjev in vse to vas bo tako obogatilo, da boste lahko ustvarile prijaznejše delovno okolje in s tem izboljšale svojo učinkovitost."

MANUELA REPEK

Koordinatorka pisarne uprave, Luka Koper, d.d.

"Kongresa ADMA me navdušuje že od leta 2011. Vsako leto se veselim dogodka zaradi bogatih vsebin, odličnih predavateljev in neverjetnega vzdušja med udeleženkami. Ne zamudim niti dobrodelnega teka ali sprehoda, obožujem pa predavanja o osebni rasti, premagovanju stresa, osebni urejenosti ... Velika umetnost je, da znaš zaščititi sebe, premagati stres, saj smo tajnice, poslovne asistentke in sekretarke vedno in takoj na voljo vsem sodelavcem in nadrejenemu – nasmejane, prijazne in pripravljene na akcijo – zato nam taka predavanja pridejo še kako prav.

Veselim se tudi letošnje konference in srečanja s kolegicami in organizatorji.

ZDENKA BIZJAK

Tajnica, VIZ GŠ Vrhnika

"Namen moje udeležbe na Kongresu ADMA je seznaniti se z novostmi na področjih, ki zajemajo moj poklic, in izmenjava izkušenj s kolegicami. S tem pridobivam in potrjujem svoje znanje na področju poslovne podpore, ki vodi k poslovni odličnosti. Na Kongresu ADMA imam priložnost mreženja in navezovanja novih poslovnih stikov s potencialnimi partnerji – mineva že četrto leto poslovnega sodelovanja s podjetjem, katerega kontakt sem pridobila na kongresu. Domov vedno odidem polna entuziazma in uporabnih znanj."

ALENKA ŠKRABA

Vodja poslovne administracije, Brinox d.o.o.

"Tako kot se je tajniški poklic spreminjal in napredoval skozi čas, se je spreminjal in nadgrajeval tudi kongres, ki ga danes poznamo pod imenom ADMA. Nenehno izobraževanje in nadgrajevanje znanja je v današnjem času nujno. Še toliko bolj pomembno pa je, da nam ponudniki izobraževanj ponudijo kakovostna, dostopna in tudi raznolika predavanja in delavnice. Kongres ADMA prav gotovo združi vse kar potrebujemo, da osvežimo in nadgradimo svoje znanje na področju administracije in menedžmenta, ob tem pa še naravnost uživamo."

MAJA FINK

Poslovna sekretarka, Krka d.d., Novo mesto

"Po mrzli zimi se vsako leto veselim sončnega Portoroža in majskega kongresa ADMA. To je osrednji letni dogodek za vse, ki delujemo na področju managementa, kjer osvežiš znanje in pridobiš širše obzorje o učinkovitosti na delovnem mestu, odnosih, na področju komunikacije in reševanja konfliktov, o novitetah v informacijskih sistemih, financah, pravu, bontonu, jezikovni odličnosti … Danes, ko je psihofizična sposobnost izrednega pomena, saj smo dnevno izpostavljeni stresnim situacijam, pritiskom in občasno večji delovni obremenitvi, je udeležba na ADMI kot balzam za dušo in telo.

Srečanje s stanovskimi kolegicami, nasmehi in objemi so resnično terapevtskega pomena, k temu pa pripomore tudi prečudovit ambient. Organizatorji se resnično vsako leto potrudijo s pestro izbiro vrhunskih predavateljev in zanimivih ter poučnih tem, ki sledijo trendu. "

JADRANKA MEGLEN

Poslovna sekretarka, Hočevar d.o.o.