Izstopite iz množice, postanite partner

Podpiranje prireditev v obliki sponzoriranja je eden izmed uspešnejših načinov tkanja novih poslovnih priložnosti oziroma negovanja obstoječih poslovnih partnerstev. Mreženje in osebna poznanstva so vedno bolj pomemben element pri sklepanju novih poslov.

Poleg usmerjene predstavitve ciljni skupini in kakovostne izrabe časa, ki ga boste namenili interakciji z udeleženci, si kot sponzorji prireditve gradite in utrjujete vašo prepoznavnost na slovenskem trgu. Hkrati pa vam prisotnost na dogodku omogoča izvajanje različnih aktivnosti, ki vam omogočajo takojšnjo povratno informacijo o vaših izdelkih ali storitvah ...

Ne skrivajte se v ozadju, stopite v ospredje! Za vas imamo pripravljene različne oblike sponzorskega sodelovanja. Skupaj z vami pa lahko razvijemo tudi pakete, prilagojene vašim aktivnostim in željam.

Za vse nadaljnje informacije glede sponzorstva kontaktirajte:

Gregor Bajželj, vodja partnerskih sodelovanj
E: gregor.bajzelj@planetgv.si 

PARTNERJI

 

POKROVITELJ OVRATNIH TRAKOV

 

PARTNER MREŽENJA

 

PARTNERJI DOBREGA POČUTJA

 

URADNA KAVA

 

PODPORNIKI

 

Zakaj je dobro biti v naši družbi?

Ekipa PlanetaGV organizira vrhunske kongrese. Kot direktor premium jezikovne šole iz Ljubljane sem nekaj let sodeloval kot sponzor kongresa ADMA, predvsem iz dveh razlogov. Prvi je bil ta, da je ekipa profesionalna, človeška in zabavna. Drugi je bil finančne narave, saj so bili prohodki, ki so izšli neposredno iz sodelovanja na kongresih, vsaj 30x višji od naše investicije v sponzorstvo. Bilo je zabavno in še splačalo se je!

Mart D. Buh

AmCham Slovenia

S Planetom GV sodelujemo že vrsto let in smo s sodelovanjem zelo zadovoljni.
Z izvrstno ekipo na Planetu vedno najdemo prave dogodke, kjer se moramo pojaviti, da se lahko podružimo s svojimi potencialnimi strankami. Dogodki so izvedeni profesionalno.

Helena Miš Šmalc, direktorica trženja

B2 IT

S podjetjem Planet GV sodelujemo na področju sponzoriranja dogodkov, ki so vsebinsko povezani z našo dejavnostjo, t.j. digitalizacija kadrovskih in delovnih procesov v podjetjih in organizacijah različnih velikosti. Na Četrti poti se zavedamo kompleksnosti tovrstnih procesov in tako kot so zahtevne stranke do nas, smo tudi mi do naši partnerjev, vse z namenom doseganja pozitivnega ugleda in učinkovitih prodajnih rezultatov. Ker vsebinski marketing temelji na dobri vsebini, je vključevanje sponzorjev v programski del dogodkov ključnega pomena za gradnjo dolgoročnega sodelovanja, še posebno, če so vsebine strokovne in ne komercialno usmerjene. Tega se na Četrti poti zavedamo, zato smo s Planetom GV hitro našli skupni jezik in se veselimo sodelovanja še v prihodnje.

Katja Kavčič, vodja marketinga

Četrta pot, d.o.o., Kranj

Organizatorji kongresa ADMA so nas že večkrat povabili k sodelovanju. Njihova družbena odgovornost prepleta tako njihovo delovanje, kot uresničevanje njihovega poslanstva. Kongres ponuja zanimive in poučne vsebine ter prostor za povezovanje in druženje. UNICEF-ove punčke iz cunj so vsakič lepo sprejete in skupaj z udeleženci kongresa tako rešujemo otroška življenja.

Irena Stamenkovič, vodja marketinga

UNICEF Slovenija