Kaj je Kongres ADMA in komu je namenjen?

Kongres ADMA že več kot tri desetletja povezuje administrativne menedžerje, ki skrbijo, da ključni procesi v organizacijah potekajo utečeno in učinkovito.

Pod okriljem blagovne znamke ADMA skupaj z vrhunskimi strokovnjaki razvijamo veščine za učinkovito podporo menedžmentu. Program kongresa že tradicionalno sestavljajo trije stebri: strateškost, učinkovitost in uravnoteženost.

Kaj pridobite z udeležbo?

Naučili se bomo, kako biti fleksibilni in ostati stabilni, kako narediti več v krajšem času, si rezervirati en “kos” časa za delo na pomembnih nalogah in slediti seznamu pomembnih opravil v poplavi rutinskih nalog.

Za zagotovljen uspeh v novih (ne)normalnih časih pa bomo pogledali novosti v računovodskih temah, poskusih (spletnih) prevar, ki se jim želimo na daleč izogniti, bontonu v postkovidnem času in ne nazadnje tudi tehnike za kakovosten počitek, da boste delali bolje in osebno rastli – postali močnejši od sprememb.

Tu smo za vas:

Uroš Šestan

Vodja projektov

uros.sestan@planetgv.si

Katja Križnik Jeraj

Gregor Bajželj

Vodja sponzorskih partnerstev

gregor.bajzelj@planetgv.si

Programski svet

Katja Križnik Jeraj

Uredništvo ADMA

Peter Ribarič

Direktor Planet GV

Stopite z nami v ADMA svet!

Revija ADMA

Izidi revije v letu 2025:

28. februar,  18. april, 5. september, 7. november

ADMA naročnina vam prinaša:

  • neomejen dostop do portala ADMA www.adma.si,
  • 4 tiskane revija ADMA,
  • dostop do arhivskih številk od januarja 2018 dalje,
  • ugodnejšo kotizacijo za Kongres ADMA (www.adma.si/kongres),
  • ugodnejšo kotizacijo za Jesenski posvet ADMA (www.adma.si/posvet),
  • brezplačno udeležbo na ADMA seminarjih.

Pridobite neomejen dostop do vsebin, ki skrbijo, da ključni procesi v organizacijah potekajo utečeno: www.adma.si/vclani-se

Organizatorji dogodka