Slogan kongresa "V labirintu priložnosti" postavlja ton za raziskovanje, učenje in izkoriščanje priložnosti v poslovnem svetu ter poudarja, da je v vsakem izzivu tudi potencial za rast in uspeh. Priložnosti bomo raziskovali skozi naslednja tematska področja: 

  • Upravljanje časa in produktivnost: Odkrijte, kako učinkovito upravljati svoj čas, da boste izkoristili priložnosti za rast in razvoj.

  • Komunikacija in sodelovanje: Poglobite se v izboljšanje komunikacijskih veščin, ki vam bodo pomagale uspevati v kompleksnem svetu poslovanja.

  • Spremljanje trendov in inovacije: Izkažite se s sposobnostjo sledenja trendom in inovacijam, ki vas bo ohranila konkurenčne in uspešne v nenehnem spreminjajočem se poslovnem okolju.

  • Digitalna transformacija in tehnološki trendi: Raziskujte, kako tehnologija spreminja krajino poslovnega sveta in kako lahko izkoristite digitalno preobrazbo za svoje potrebe.

  • Izgradnja vodstvenih veščin: Postanite voditelj in se naučite, kako uspešno voditi svojo ekipo.

  • Učinkovito upravljanje stresa: Poslovni svet prinaša svoje izzive, vendar se boste naučili obvladovati stres ter izkoristiti priložnosti, ki se pojavijo v zahtevnih trenutkih.

  • Pogled v prihodnost in potencialne priložnosti: Razpravljali bomo o tem, kako se oblikuje prihodnost in kakšne so možnosti za uspeh v dinamičnem svetu poslovanja.

  • 8.00

    1

    Sprejem in registracija

  • 9.00

    2

    Pozdravni nagovor

    Peter Ribarič, direktor Planet GV
  • 9.05

    3

    Pozdravni nagovor

    Katja Križnik Jeraj, uredništvo ADMA
  • 9.10

    4

    V službi uspeti in ne le preživeti

    Tomaž Stritar

    Poslovni trener, 4MINUTE 

    Prikaži več

    Dobrodošli na predavanju, kot ga še niste doživeli. Zakaj? Ker boste udeleženci kar sami določili vsebine predavanja. Predavatelj je za vas pripravil več tem (od odnosov, komunikacije ...), ki vam lahko pomagajo pri tem, da v službi cvetite in ne le ždite. Vi pa boste s pomočjo pametnih telefonov izglasovali, katere teme naj »gredo v eter«.

  • 9.50

    Iz statične v razvojno miselnost: gradimo kulturo rasti

    Špela Munih Stanič

    Trenerka komunikacije in vodstvenih veščin 

    Prikaži več

    V poslovnem svetu se pogosto soočamo z izzivi, ki zahtevajo prilagodljivost in inovativnost. Statična miselnost pomeni vztrajanje pri ustaljenih pristopih, medtem ko razvojna miselnost spodbuja učenje, rast in prilagajanje spremembam.

    Na predavanju boste spoznali:

    • - Razlike med fiksno in prožno miselnostjo
    • - Kako vaša prepričanja vplivajo na odločitve in uspeh
    • - Načine za krepitev razvojne miselnosti v poslu in življenju

    Pridružite se in odkrijte, kako razviti miselne vzorce, ki vodijo k napredku!

  • 10.30

    Disco, ergo sum! - Učim se, torej sem!

    Karin Elena Sanchez

    Moderatorka, voditeljica, podjetnica in HRM svetovalka 

    Prikaži več

    Predavanje poudarja pomen vseživljenjskega učenja v hitro spreminjajoči se družbi znanja. Učenje ni omejeno na šolske klopi, temveč traja vse življenje ter spodbuja osebno in poklicno rast, zdravje, vključenost in kakovost življenja. Predstavljene bodo različne oblike učenja (formalno, neformalno, priložnostno), aktualne raziskave in konkretni primeri, vključno z osebno izobraževalno potjo izvajalke. Namen predavanja je spodbuditi radovednost, odprtost in pripravljenost na nenehno učenje kot pot do boljše prihodnosti.

  • 10.58

    Nagovor partnerja dogodka - Sovita

  • 11.00

    Odmor

  • 11.30

    1

    GEN AI, vaš pomočnik za optimizacijo dela

    Enej Gradišek

    Strokovnjak na področju Gen AI 

    Prikaži več

    Olajšajte si delo, povečajte učinkovitost in poskrbite, da vaše delo steče hitreje – s pomočjo umetne inteligence.
    Na predavanju vam bomo pokazali, kako vam ChatGPT in podobna orodja pomagajo pri pripravi dopisov, zapisnikov, e-pošte in internih poročil. Spoznali boste konkretne primere iz prakse, kjer AI ne nadomešča vašega dela, ampak vam omogoča, da v krajšem času naredite več in se osredotočite na tisto, kar res šteje.
    Vsebina bo razumljiva tudi za začetnike, obenem pa bomo predstavili najnovejše trende, funkcije in praktične trike, s katerimi boste vedno korak pred drugimi.
    Če želite sodobna orodja čim prej vključiti v vsakodnevno delo, vas vabimo, da se nam pridružite in skupaj optimiziramo vaše administrativne procese.

  • 12.15

    Premagovanje izzivov v ekipah - z odgovornostjo, sodelovanjem in jasno komunikacijo

    Mateja Milost

    Podjetnica, svetovalka in predavateljica na področju marketinga in prodaje 

    Prikaži več

    Gradimo zavedanje, da so vsi zaposleni, ne glede na delovno mesto soodgovorni za ugled in uspeh podjetja na trgu. Poudarili bomo pomen skupnih vrednot, sodelovanja ter nujnosti graditve kvalitetnih odnosov, znotraj delovnih kolektivov in tudi navzven, s kupci in drugimi deležniki.

    Spregovorili bomo tudi o pomenu učinkovitega komuniciranja med zaposlenimi in različnimi službami v podjetju. Ozavestili bomo, kako jasna in argumentirana komunikacija zvišuje sodelovalnost in učinkovitost v kolektivih. Prav tako bomo prikazali, kako destruktivno deluje neprimerna komunikacija in prelaganje odgovornosti na sodelavce.

    Dovolj je pritoževanja in kriticizma, postanimo proaktivni, sodelujmo in ustvarimo odličen končni rezultat, od katerega imamo korist vsi!

  • 13.00

    Kosilo

    Prikaži več

    Lepi spomini so povezani z dobro hrano! Zabava za vaše brbončice je organizirana v restavraciji Grand Hotela Bernardin, kjer vas čaka okusen polni samopostrežni bife.
    Le-ta ponuja različne možnosti, ki bodo zadovoljile številne okuse, da boste na popoldanskih predavanjih lačni le novih znanj.

  • 14.30

    Učinkovita komunikacija brez konfliktov

    Franka Bertoncelj

    Psihologinja in svetovalka za razvoj zaposlenih 

    Prikaži več

    Veste, kako komunicirati, ko je naš sogovornik težaven? Kako in kaj takrat, ko se zaradi njegovega nespoštljivega odnosa, gospodovalne ali vzvišene drže, neupravičenega razburjanja ali vsiljevanja svojega ne počutimo dobro in zato težko opravljamo svoje delo. Kako ohraniti »mirno kri« in pripraviti sogovornika na sodelovanje?

    Z upoštevanjem pravil profesionalne komunikacije ter razvijanjem naše socialne in čustvene inteligentnosti nam je pri delu z ljudmi prihranjena marsikatera osebna prizadetost, ogorčenost ali užaljenost, zaradi katere izgubljamo energijo in doživljamo stres.

  • 15.00

    5

    ADMA navdih: Izkoristi strah, da v sebi prebudiš pogum za spremembe

    Kristina Modic

    Izvršna direktorica Slovenskega združenja bolnikov z limfomom in levkemijo, L&L 

    Prikaži več

    Strah, stiska, negotovost so lahko naša ovira ali priložnost – izbira je naša. Življenje me je večkrat postavilo pred izzive, kjer bi marsikdo obupal: rak pri 33 letih, dolga pot do materinstva, prelomne odločitve v karieri. Po 25 letih dela v gospodarstvu sem zamenjala varnost za smisel, zapustila udobje in sledila poti, ki prinaša manj denarja, a več vrednosti. Danes usklajujem in povezujem moje številne vloge. Vodim združenje bolnikov, sem mama najstniku, skrbna hčerka ostarelim staršem, in velika podpornica dementnima tastu in tašči – in kljub vsemu živim polno. Ne kot žrtev, ampak kot nekdo, ki zna najti svojo smer in pomirjenost tudi v viharjih.

    Vabim vas na energično in navdihujočo pripoved o tem, kako sprejeti spremembe, premagati strah in najti svojo moč. Tudi za nove poti.

  • 15.30

    Odmor

  • 15.45

    ADMA navdih: Z eno roko proti toku

    Darko Đurić

    Športnik, predavatelj in motivator 

    Prikaži več

    Ste se kdaj vprašali, kaj žene človeka, da premika meje mogočega?

    Kje najti moč, da z eno roko premagaš svetovno konkurenco, ki plava z dvema rokama? Kako se spoprijeti s predsodki, omejitvami v glavah ljudi, ki ti prekrižajo pot?

    In kako si izboriti stvari, ki so večini samoumevne, od protez, ki se približajo funkcionalnosti “naravnih” nog ali pa dovoljenja za vožnjo brez kakršnekoli predelave vozila.

    V navdihujočem predavanju bo Darko z vami delil, kako je našel moč za iskanje rešitev v najbolj ključnih trenutkih.

  • 16.45

    Podelitev nagrade ADMA odličnost leta

    Prikaži več

    Skupnost ADMA ceni odličnost. Letos bomo priznanje ADMA odličnost leta 2025 podelili dvema izjemnima posameznicama – eni iz javnega, drugi iz zasebnega sektorja –, ki postavljata standarde v svetu administrativnega menedžmenta.

  • 17.00

    Zaključek programa 1. dan

  • 17.20

    ADMA druženje na terasi

    Terasa GH Bernardin
    Prikaži več

    Po zaključku uradnega dela prvega dne vas vabimo na sproščeno druženje na hotelski terasi. Uživajte ob izbranih vinih in slastnih tapasih Kleti Brda, izkoristite priložnost za neformalno mreženje ter ob prijetni glasbi Gino & Band izmenjajte vtise prvega dne Kongresa ADMA.

  • 7.00

    1

    Dobrodelni tek ali pohod

    Letos bomo donacije namenili Junakom 3. nadstropja
    Pokaži več

    Vabljeni na dobrodelni tek ali pohod!
    Tudi letos bomo z jutranjo aktivnostjo prispevali k lepšemu jutri.
    Zbrana sredstva bomo namenili Junakom 3. nadstropja – otrokom, ki se zdravijo na hemato-onkološkem oddelku Pediatrične klinike.
    Vsak, ki bo prispeval vsaj 10 € (samo gotovina), bo v zahvalo prejel prikupnega ADMA medvedka.
    Na tek oziroma pohod štartamo v petek ob 7.00.
    Zbor na plaži GH Bernardin - pritličje hotela!

  • 9.00

    2

    Okrogla miza: Kako bonitete spodbujajo pripadnost v podjetju

    Sodelujejo:
    Petra Bizjak, Skupina Diagnostični center Bled
    Peter Slapšak, Elementum
    Pia Dolar, Tosama
    Janja Strašek, Terme Krka
    Moderatorka: Katarina Veselko
    Prikaži več

    Osredotočili se bomo na pomen in pomembnost bonitet pri spodbujanju pripadnosti podjetju, še posebej v kontekstu različnih panog in organizacij. Sodelovali bodo predstavniki podjetij Diagnostični center Bled in Tosama in Elementum, ki bodo predstavili mnoge možnosti na tem področju.  
    Ponudili bodo dragocene vpoglede v to, kako naložbe v zdravje, dobro počutje zaposlenih in omogočanje finančno varne prihodnosti vplivajo na dolgoročno zvestobo in motivacijo v podjetjih. 

  • 9.45

    Od konflikta do uspeha - moč empatične komunikacije

    Tina Hočevar

    Svetovalka za osebnostni razvoj, coachinja in mentorica 

    Prikaži več

    V kratkem, a dinamičnem srečanju bomo raziskali, kako lahko z jasnim izražanjem, aktivnim poslušanjem in empatijo gradimo zaupanje ter preprečujemo nesporazume. Spoznali boste preproste tehnike, ki pomagajo preoblikovati komunikacijo tako, da namesto konfliktov ustvarja povezanost in sodelovanje. Skozi to boste prejeli praktične napotke, kako graditi boljše odnose v delovnem okolju na temelju razumevanja in spoštovanja. 

  • 10.15

    Ali prosim ali pritiskam? Učinkovito sodelovanje brez mikrovodenja

    Marijeta Kobetič

    Akreditirana coachinja pri ICF in EMCC 

    Prikaži več

    Ste že kdaj čakali na pomembno informacijo in se spraševali, ali bi še enkrat vprašali ali pa raje počakali? Vam se pa mudi. Ali pa ste večkrat preverjali pri sodelavcu, če je že poslal podatke, in ste ob tem imeli slab občutek ali pa čez čas videli, da vas ignorira?

    Na tem predavanju boste izvedeli, kako se izogniti popustljivosti in pretiranemu nadzoru (mikrovodenju). Poudarek bo na učinkovitem delegiranju nalog, postavljanju jasnih rokov, vzpostavljanju zaupanja in odprti komunikaciji, vse to z namenom ohraniti dobre odnose.

  • 10.45

    Odmor

  • 11.15

    Pravne spremembe, ki vplivajo na vaše delo

    Ana Oštir

    Odvetnica, Odvetniška pisarna Jadek & Pensa 

    Prikaži več

    Predavanje bo osvetlilo ključne vidike sodobnega trajnostnega poslovanja s poudarkom na družbenem stebru ESG – vplivu podjetij na zaposlene in skupnost. Obravnavane bodo teme, kot so plačna vrzel, načelo enakega plačila, novosti Direktive o preglednosti, oblike diskriminacije na delovnem mestu in ukrepi za njeno preprečevanje. Dotaknili se bomo pravice do odklopa v digitalni dobi ter oskrbovalnega dopusta kot priložnosti za boljše ravnovesje med delom in zasebnim življenjem. Predavanje je namenjeno vsem, ki želijo spoznati prakse za bolj vključujoče in pravično delovno okolje.

  • 11.45

    1

    Aktualne računovodske in finančne novosti za boljše poslovanje

    Sara Vodopivec

    Direktorica poslovne enote, Advico 

    Prikaži več

    V letu 2025 se podjetja soočajo z dinamičnimi spremembami na vseh področjih poslovanja, tudi na področju računovodstva in financ, ki je tesno povezano s preostalimi funkcijami. Novi zakonodajni okviri, digitalizacija in vse večja potreba po trajnostnem poslovanju vplivajo na način vodenja poslovnih knjig in ostale administrativne dokumentacije, poročanja ter finančnega odločanja. Pogledali bomo novosti ter največje pereče izzive pri najpogostejših poslovnih dogodkih.

  • 12.15

    2

    Kako postati nenadomestljiv v svoji nadomestljivosti?

    Gregor Kosi

    Ustanovitelj in izvršni direktor, GREAT Leadership Solutions 

    Prikaži več

    Ali res lahko vsakdo opravlja vaše delo?
    Je vaša vloga v organizaciji zgolj podpora ali ste ključni povezovalec, brez katerega podjetje ne bi delovalo enako?

    Ali res lahko vsak opravlja vaše delo?

    Ste zgolj podpora ali ključni povezovalec, brez katerega podjetje ne bi delovalo enako? Na predavanju boste izvedeli:

    • - kako svojo vlogo dvigniti na strateško raven,
    • - zakaj je širša slika vaš največji adut,
    • - kako postati nenadomestljiv člen ekipe,
    • - katere veščine bodo odločale o vaši prihodnosti in
    • - kako vam lahko umetna inteligenca pri tem pomaga.
  • 12.55

    3

    Kosilo

    Prikaži več

    Lepi spomini so povezani z dobro hrano! Zabava za vaše brbončice je organizirana v restavraciji Grand Hotela Bernardin, kjer vas čaka okusen polni samopostrežni bife.
    Le-ta ponuja različne možnosti, ki bodo zadovoljile številne okuse, da boste na popoldanskih predavanjih lačni le novih znanj.

  • 13.55

    Z zavedanjem svoje vloge do boljše sebe

    Darja Hvala

    Strokovnjakinja za razvoj zaposlenih, Burnout Bye Bye 

    Prikaži več

    Pogosto se dogaja, da pri svojem delu poskrbimo, da vse nemoteno teče in so vsi v največji meri zadovoljni, saj svoje delo z našo podporo opravljajo optimalno. 
    A pogosto nam zmanjka časa, da poskrbimo tudi zase, za svoje dobro počutje na delovnem mestu, naš nivo zavzetosti, našo učinkovitost in empatičnost. Bo kdo za to poskrbel namesto nas? Pravzaprav je to naša odgovornost in naša skrb. Se sprašujete, kako to početi in kam to vmestiti v natrpan urnik? 
    Vabljeni v spremembo pogleda in dvig motivacije za enostavne, a učinkovite rešitve. 
    Pogledali si bomo 3 sklope, s katerimi vam bo enostavno narediti osebni plan za veliko spremembo v dvig počutja in zadovoljstva na delovnem mestu.

  • 14.30

    5

    Poslovna odličnost se začne z bontonom

    Simona Lečnik Očko

    Ustanoviteljica in direktorica, LUMIA – Akademija vrednot 

    Prikaži več

    Vedenje, usklajeno s standardi sodobnega bontona, je ključno za dosego poslovne odličnosti. Ustvarjanje odličnih vtisov temelji na jasnih smernicah, ki zagotavljajo, da smo v poslovnem okolju prepoznavni kot zanesljivi in strokovni. Primerna zunanja urejenost, vključno z oblačenjem in skrbjo za osebni videz, je ključna za oblikovanje pozitivnega prvega vtisa. Prav tako sta profesionalen in samozavesten način komunikacije odločilna za izkazovanje verodostojnosti in kompetentnosti. V digitalni dobi je poznavanje smernic sodobnega bontona še posebej pomembno, saj primerno ravnanje neposredno vpliva na uspešnost poslovnih interakcij. Posamezniki, ki obvladajo te smernice, vedno zablestijo in okrepijo svoj profesionalni pristop v vsakodnevnih stikih.

  • 15.15

    6

    Ne! je moč

    Aljoša Bagola

    Predavatelj in knjižni avtor 

    Prikaži več

    S predavanjem Ne! je moč bo Aljoša zagotovil svežo motivacijsko poslastico za vse, ki si želite v svoje življenje vnesti več stabilnosti, radosti in predvsem trdnih, zdravih meja. Na humoren in jezikovno vedno mojstrski način bo:

    • - prepletel nova dognanja in svoja spoznanja,
    • - ponudil globok vpogled na medčloveške odnose,
    • - pokazal, kako postaviti zdrave meje v službi in odnosih,
    • - ponudil moč, da zaživite močneje.
  • 16.15

    7

    zaključek programa 2. dan in ADMA refleksija

    Katja Križnik Jeraj, uredništvo ADMA
  • 18.30

    8

    VIP večerja s seminarjem - razkošje misli in okusov

    Sonja Gorenc
    Prikaži več

    Na delavnici boste spoznali, kako naše misli in besede oblikujejo življenje. Naučili se boste prepoznavati in preoblikovati omejujoča prepričanja, ki zavirajo vaš osebni in poslovni razvoj. Raziskali bomo, kako zavestno izbirati podporne misli, ustvarjati pozitivne vzorce ter uporabljati moč besed za večjo notranjo moč, zdravje in uspeh.
    Potrebna je predprijava.

  • 20.30

    9

    ADMA zabava

    News Cafe (Obala 4f, Portorož)
    Prikaži več

    Drugi dan Kongresa ADMA bomo zaključili z energično zabavo v središču Portoroža! Vabljeni v News Cafe, kjer nas čaka odlična glasba, ples in nepozabno druženje v sproščenem obmorskem vzdušju. Za popoln večer bo poskrbel sponzor zabave – AB Residences, ki vam skupaj z nami želi pričarati noč, polno dobrih vibracij in pozitivne energije.

V pripravi...

V soboto se bo dvorana Europa razdelila na 3 dele oz. 3 ločene dvorane, ki bodo namenjene različnim področjem delovanja oziroma razvoju veščin.

Svoje mesto si lahko zagotovite le na enem od treh možnih sklopov. Izbrani sklop, ki se ga boste udeležili na Kongresu ADMA 2025, vpišite ob oddaji prijave med opombe.

  • 7.00

    Jutranja joga

    Pokaži več
  • 9.00 - 12.30

    Učinkovito do cilja

    09.00 - 10.30

    Erika Križnar: Prebudite motivacijo in premagajte odlašanje

    10.30 - 11.00

    ODMOR

    11.00 - 12.30

    Jakob Šušteršič: Naj GENAI optimizira vaše delo

  • 9.00 - 12.30

    Tvoja vloga, tvoja moč - ustvari delovno ravnovesje

    09.00 - 10.30

    Darja Hvala: Razumevanje sebe, ustvarjanje rasti

    10.30 - 11.00

    ODMOR

    11.00 - 12.30

    Marijeta Kobetič: Iskanje ravnovesja med popustljivostjo in pretiranim nadzorom

  • 9.00 - 12.30

    Komunikacija 360°

    09.00 - 10.30

    Sabina Gosenca: Učinkovita komunikacija je pot do boljših odnosov

    10.30 - 11.00

    ODMOR

    11.00 - 12.30

    Kaja Strniša: Kako dobro sodelovati z različnimi tipi ljudi?

  • 12.30

    Zaključek kongresa

Moderator Kongresa ADMA

Boštjan Romih

Boštjan Romih je priljubljeni televizijski in radijski voditelj, ki s svojo prepoznavno energijo, izbranimi besedami in iskreno toplino že vrsto let navdušuje občinstvo po vsej Sloveniji. Njegov profesionalni pristop, izostren občutek za sogovornike ter sposobnost ustvarjanja sproščenega, a hkrati dinamičnega vzdušja, ga odlikujejo v vlogi moderatorja. Letos bo s svojim značilnim šarmom in odlično komunikacijo moderiral Kongres ADMA, kjer bo poskrbel za prijetno vzdušje ter povezoval vsebinske poudarke dogodka.

Moderator Kongresa ADMA

Boštjan Romih

Boštjan Romih je priljubljeni televizijski in radijski voditelj, ki s svojo prepoznavno energijo, izbranimi besedami in iskreno toplino že vrsto let navdušuje občinstvo po vsej Sloveniji. Njegov profesionalni pristop, izostren občutek za sogovornike ter sposobnost ustvarjanja sproščenega, a hkrati dinamičnega vzdušja, ga odlikujejo v vlogi moderatorja. Letos bo s svojim značilnim šarmom in odlično komunikacijo moderiral Kongres ADMA, kjer bo poskrbel za prijetno vzdušje ter povezoval vsebinske poudarke dogodka.